Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 19, 2010

hari ahad aqeef




saya panjat gear stick kete mak ngah masa mak tok beli breakfast pagi2. lepas tu kena marah dgn maktok. tapi saya tak faham pun.takpe.




nangis2 dlm kereta dgn mama sampai mama bagi satu biskut rusks perisa apple dan oren. sedap sgt! saya suka makan!:)




tapi mama marah saya sbb makan guna tgn kiri. tapi saya tak faham juga. jadi saya tak kisah lagi.:)




yummmmyummmmyummmm
yyyyy!siapa nak sikit, sedap tau..:) selamat hari ahad!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

Eika Azis said...

Aqeef.. Aunty chika nak sket..

dinatorj said...

:) boleh, sepuluh juta ringgit...!;p

Anonymous said...

Aqeef dah besar nanti..makngah nak mintak ganti rugi ok...nanti makngah ingatkan

dinatorj said...

ok.tapi mak ngah kena belanja akip aiskrim dulu byk2 eh,;p-dari akip