Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 10, 2010

dalam hati ada cinta

tadi siang pegi hantar pina pegi masuk kolej matrikulasi perak.on the way balik,saya da kepenatan, mata da nak terlelap2, si sapik boleh layan karaoke sambil dgr radio era.elok je mata da nak pejam, dia boleh tegur:

sapik: na, dgr saya nyanyi lagu ni.untuk dia tau.
(kami bahasakan diri saya-dia instead of saya-awak)

dina: lagu apa ni?ngantuk la..

sapik:dgr la saya nyanyi.

dina: lagu apa,cakap je lah cpt(da annoyed)

sapik: dgr je la (nyanyi)


pastu lagu by hijau daun ni kuar ..

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu



i dont know why,hati berbunga2 dgr sayang saya sorang ni nyanyi.when u have a kid and the most intimate act that you have daily is only holding hands at the end of the day with your baby crumpled in between you, this kind of small gestures mean a lot.oh, dalam hati ada cinta.

i heart u la sapik azrir.

No comments: