Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 26, 2011

down with fever n flu, again.:(

had massive headche and runny nose since yesterday, but still went to the office. malam smlm pegi tgk wayang, little red riding hood dgn my lovely hubby. sgt seronok,:) hilang sekejap kesakitan demam, tapi dok srot sret srot sret dlm panggung gak. hidung gatal, huhu.

malam tadi out, demam panas, selsema teruk,huhu. pagi2 bgn nk mandi pegi keje, badan kena air sakit gila rasa mencucuk cucuk. tsktsk. tak larat sungguh. lantas mc, terbongkang je kat umah ni. badan sakit2 sungguh. i have so many things to do but my body just wont let me. jalan pun kaki mencucuk2.

tersedar dari tido, tgk2 ada...


bubur ayam mcd!!!!!:) saya sayang mak saya, the best mom ever. sbb nilah saya susah nk tinggal jauh dari mak saya. mak saya sgt cool, caring dan penyayang. ok, its the fever talking now.



:) still thankful for being sick. ramai lagi org lain yg sakit dgn incurable sickness.so i'm not complaining. i'm just bored.haha.

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: