Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 29, 2010

mengong

di suatu hari yang senyap,saya mencari encik sapik dan telah menjumpai beliau dgn muka mengkereot-kereot sambil menghadap iphone.lantas saya menegur beliau..

saya: apa hal ko mat?

sapik: eh,encik silap orang ni, nama saya azan.

saya: ah???what the?tak faham.

sapik: yalah,nama saya azan, bukan qamat.(muka tak pedulik dan continue main game)

ahahahahahahahahahahahahahahaha.mengong ok pakcik ni.salah satu sebab kenapa saya jatuh hati kat encik sapik adalah kerana dia suka buat lawak bodoh, boleh?takde orang yang boleh buat saya gelak mcm dia buat saya gelak.serious.kalau orang tak kenal dia mmg ingat dia garang,serious dan tak reti buat lawak langsung.tapi sebenarnya quite the opposite ya.huhu.tapi dia hanya boleh buat lawak dgn certain2 org je kot.dgn saya dan kawan2 rapat dia je kot.itu je.eh, dgn aqeef pun dia kelakar juga.huhu.even dgn family pun dia diam dan serious ok.

dan sekarang dek kerana kesibukan kerja dan sebagainya,saya dah jarang dpt dgr dia punya lawak bodoh.tsktsk.rindu the old days bile dpt lepak2 dgn dia, borak2, gayut malam2 cite lawak2 bodoh.hmm..ok,malam ni mari berazam utk buat lawak bodoh sebelum tido.huhu..erk.

No comments: