Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 08, 2010

weekends lepas punya cerita.

sabtu lepas diet program saya hancur.haha.walaupun dah brisk walk beria hari jumaat tu,tapi hancur juga hari sabtu.tsktsk.mak belanja kami makan hi-tea kat concorde.oh,mmg saya sepatutnya bersyukur dgn rezeki yg Allah bagi tapi terkilan juga sbb diet saya hancur.(diamlah nordina.diet diet.tak boleh blah).walaupun food kat concorde tu agak hampeh hari tu berbanding hari2 lain,tapi melantak jugak kot saya.kahkahkah.
restoran yg sgt cosy ya.
waffle yg sangat lazat.tsktsktsk.nyesal makan satu bite jek.
adik kecik saya yg baik jaga akip da sebulan.tq dude.
ya,suami saya tak betol sket.
main iphone ana yg ada gambar dia.
first round.tp nasi saya bagi kat sapik selepas one bite.(kesedaran utk diet muncul tiba2).


lepas kekenyangan masing2 ajak mak pegi sunway pyramid sbb perlu membuang semua kalori2 yang telah diconsume.erm.finally mak yg memborong mcm2,shopping spree habis.mak mmg camtu tau.nak ajak keluar shopping ke jalan2 sikit punya susah.tapi once da keluar jalan,selagi2 dia beli.huhu.maybe thats the reason dia malas nak keluar kot,sbb nanti beli macam2.pastu kat pyramid saya telah berjumpa dgn tuan punya kepada syafik's favourite blog.kahkah.kelakar.tapi malu nak tegur.ada ke org yg tegur dgn blogger eh?nak cakap mcm mana pun kan "hai,saya dina,suami saya peminat blog awak". (padahal sendiri letak blog org tu kat favourite blog list sendiri.kahkah).tapi sgt excited ok jumpa blogger kat luar,mcm perasaan dia lain macam (serius haku yg super excited pls).

pastu ahad lepas kami ada banyak sangat wedding tp tak dpt nak pergi semua.tsktsk.keadaan tak mengizinkan.kami hanya mampu pergi ke wedding encik abid, one of sapiki's best friends.best jugak jumpa ramai org.abid and his wife, izura looked so beautiful in blue.congratulations encik abid dan puan izura,semoga sentiasa berbahagia dan diberkati Allah hingga ke akhirat ya.insyaAllah.p/s: kepada pengapit encik abid (dan juga pengapit kami dulu),bila nak naik pelamin pulak?tetibe.

with the cute humaira and her ever lovely mum.
humaira comel,=) nak chop buat menantu boleh?huhu
aqeef dgn papa kepanasan tunggu pengantin tak sampai2.iskisk.
akhirnya pengantin sampai dan semua org gembira!yippie!
us with the bride & groom.=) alhamdulillah selamat semua.

No comments: